+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 5 İlkİlk 1 2 3 4 5 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 49

Konu: 28 Mayısta Piknik var

  1. #11
    Herşey Muttafi için! Adem GENÇ is on a distinguished road Adem GENÇ Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Kasım-2004
    Yaş
    55
    Mesaj
    4,735
    Şöhret Gücü
    10

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Nasıl yanı anlamamışem biraz jeton ge düşüyorda

    Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne...

    Acırım tükürüğe billahi tükürsem yüzüne..

    Medeni olmak eğer açmaksa bedeni..

    Desenize hayvanlar insanlardan daha Medeni...!

    (M.Akif Ersoy)

  2. #12

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    forumdaki arkadaşlar piknik konusunda cok sessiz ondan korkuyorum şu anda siteyi takib eden bircok insan var onlar bile sesiz
    geliriz veya gelmeyiz demiyolar

  3. #13
    Süper Moderatör opordace is on a distinguished road opordace Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Kasım-2004
    Yaş
    40
    Mesaj
    1,053
    Şöhret Gücü
    18

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Adem abi fırtına öncesi sessizlikten korkuyor vural abi.... valla siz en iyisi bu piknik tarihini 11 hazıran 2006 yapın.... kambersiz düğün olmaz biliyorsunuz...
    Başarı istediğini elde etmektir. Mutluluk ise elde ettiğini sevmektir...

  4. #14

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    muratım bunu yapalım 11 hazirana ben varım yine yapalım

  5. #15
    Süper Moderatör opordace is on a distinguished road opordace Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Kasım-2004
    Yaş
    40
    Mesaj
    1,053
    Şöhret Gücü
    18

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Hayır vural abi senle adem abi yalnız kalıyonuz diye 2 yaşlı adam... aranızda benim gibi genç bi sağlam adam olsun.. NE OLUR NE OLMAZ..
    Başarı istediğini elde etmektir. Mutluluk ise elde ettiğini sevmektir...

  6. #16

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    adem abiyle biz bir araya gelelim sen yokken kuyunu kazalım hazır olsun 11 haziranda bakarız caresine

  7. #17
    Süper Moderatör opordace is on a distinguished road opordace Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Kasım-2004
    Yaş
    40
    Mesaj
    1,053
    Şöhret Gücü
    18

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Yani karar verdiniz ve son çare olarak beni ortadan kaldıracaksınız he... Adem abi bi akrabam olarak sana yakıştıramadın. Benim gibi değerli bi akrabana kuyu kazmak he... neyapalım vatan sağolsun...
    Başarı istediğini elde etmektir. Mutluluk ise elde ettiğini sevmektir...

  8. #18
    Herşey Muttafi için! Adem GENÇ is on a distinguished road Adem GENÇ Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Kasım-2004
    Yaş
    55
    Mesaj
    4,735
    Şöhret Gücü
    10

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Dur daha yeni mesaj yazıyorum

    Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne...

    Acırım tükürüğe billahi tükürsem yüzüne..

    Medeni olmak eğer açmaksa bedeni..

    Desenize hayvanlar insanlardan daha Medeni...!

    (M.Akif Ersoy)

  9. #19
    Süper Moderatör opordace is on a distinguished road opordace Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Kasım-2004
    Yaş
    40
    Mesaj
    1,053
    Şöhret Gücü
    18

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    Vural abi görüyon dımı? taaruza benim resmimden başladı... Bide bana dıyorki bela momaeru deyi...
    Başarı istediğini elde etmektir. Mutluluk ise elde ettiğini sevmektir...

  10. #20

    Varsayılan Cvp: 28 Mayısta Piknik var

    murat biz kuyu kazacagız derken sen yanlış anladın biz senin için kuyu kebabı yapacagızda onun için kuyu kazıyoruz sanada yaranmak mümkün degil üzüldüm

+ Konuyu Cevapla

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

     

Benzer Konular

  1. Tulumcu piknik için hazır
    Muttafi Pikniği forum içinde, yazan Adem GENÇ
    Cevap: 34
    Son Mesaj: 27-Mayıs-2006, 01:01
  2. Piknik alanına gidiş krokisi
    Muttafi Pikniği forum içinde, yazan Adem GENÇ
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 22-Mayıs-2006, 12:53

Bu Konu için Etiketler

Konuyu Favori Sayfanıza Ekleyin

Konuyu Favori Sayfanıza Ekleyin

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok